* Committed SIM play

* we play 12 months a year

est 2009
If you have any issues logging on or registering, see if GREENERRRR is in the website chat (and get instant feedback) or contact him directly at greenerrrr@ps3maddengroup.com
groupme


groupme ID 5302641
maddenfantasydraft.com chat

if you want to chat about league text GREENERRRR at (289)241-4968 and he will invite you to groupme chat

March Madness

Page 2 of 2 Previous  1, 2

View previous topic View next topic Go down

Re: March Madness

Post by Cheddah_Cheez on Fri Mar 04, 2011 4:32 pm

jmojsoski wrote:
coward1984 wrote:im down..Syracuse lets go

+1

Lol Gl with that...wouldn't be surprised if their shaving points come tourney time Very Happy
avatar
Cheddah_Cheez
Hall of Fame
Hall of Fame

Posts : 2648
Join date : 2010-08-10
Age : 31
Location : NJ

View user profile

Back to top Go down

Re: March Madness

Post by Deathwish22 on Sun Mar 06, 2011 10:29 am

EZ...we need to promote this more. We only have 4 current members signed up.
avatar
Deathwish22
All-Madden
All-Madden

Posts : 1984
Join date : 2010-08-21
Age : 36
Location : Cincinnati, OH

View user profile

Back to top Go down

Re: March Madness

Post by Deathwish22 on Sun Mar 06, 2011 10:45 am

ezweightloss wrote:okay this is the link to our group: http://tournament.fantasysports.yahoo.com/t1/register/joinprivategroup_assign_team?GID=17984&P=ilovemg

the password is: ilovemg

if this doesn't work please give me your email addresses and then i can send a formal invite

EZ, do you mind if I copy this post and promote it under my franchise? It would be awesome to get everyone involved.
avatar
Deathwish22
All-Madden
All-Madden

Posts : 1984
Join date : 2010-08-21
Age : 36
Location : Cincinnati, OH

View user profile

Back to top Go down

Re: March Madness

Post by surfnturf90 on Sun Mar 06, 2011 3:27 pm

didn't even see the link until just now, I just signed up though

surfnturf90
All-Madden
All-Madden

Posts : 1507
Join date : 2010-08-22

View user profile

Back to top Go down

Re: March Madness

Post by ezweightloss on Sun Mar 06, 2011 5:15 pm

Deathwish22 wrote:
ezweightloss wrote:okay this is the link to our group: http://tournament.fantasysports.yahoo.com/t1/register/joinprivategroup_assign_team?GID=17984&P=ilovemg

the password is: ilovemg

if this doesn't work please give me your email addresses and then i can send a formal invite

EZ, do you mind if I copy this post and promote it under my franchise? It would be awesome to get everyone involved.

yeah bro. you're more than welcome. i'll post another topic under general discussion today as well

ezweightloss
Pro
Pro

Posts : 976
Join date : 2010-07-14

View user profile

Back to top Go down

RE:

Post by COsMiCTrAvO on Sun Mar 06, 2011 6:09 pm

No doubt DW post that bad boy we need the dudes! I'm looking fwd very much to this!
avatar
COsMiCTrAvO
Rookie
Rookie

Posts : 366
Join date : 2010-11-20
Age : 47
Location : Greenville, South Carolina

View user profile

Back to top Go down

Re: March Madness

Post by Mjkight on Tue Mar 15, 2011 5:14 pm

IM IN! My bracket is filled out!

Surely we can get a couple more guys to join!

Mjkight
Rookie
Rookie

Posts : 253
Join date : 2010-07-15

View user profile

Back to top Go down

Re: March Madness

Post by Deathwish22 on Tue Mar 15, 2011 5:26 pm

Help is promote MJ. I've tried. I just don't think we have many college basketball fans. I don't get it. Im obsessed with March Madness.
avatar
Deathwish22
All-Madden
All-Madden

Posts : 1984
Join date : 2010-08-21
Age : 36
Location : Cincinnati, OH

View user profile

Back to top Go down

Re: March Madness

Post by surfnturf90 on Tue Mar 15, 2011 7:00 pm

i just filled out my bracket too, im ready

surfnturf90
All-Madden
All-Madden

Posts : 1507
Join date : 2010-08-22

View user profile

Back to top Go down

Re: March Madness

Post by ezweightloss on Tue Mar 15, 2011 8:18 pm

Butler all the way!!! lol

ezweightloss
Pro
Pro

Posts : 976
Join date : 2010-07-14

View user profile

Back to top Go down

Re: March Madness

Post by BiLlDoZeR_27 on Tue Mar 15, 2011 9:31 pm

ezweightloss wrote:Butler all the way!!! lol



I think I just threw up....yup that was it
avatar
BiLlDoZeR_27
All Pro
All Pro

Posts : 1272
Join date : 2010-08-20
Age : 33
Location : Jackson, Missouri

View user profile

Back to top Go down

Re: March Madness

Post by ezweightloss on Tue Mar 15, 2011 10:00 pm

BiLlDoZeR_27 wrote:
ezweightloss wrote:Butler all the way!!! lol



I think I just threw up....yup that was it

dude i almost cried last year when hayward's half court shot went off the rim.. i was there in person and it broke my heart...

ezweightloss
Pro
Pro

Posts : 976
Join date : 2010-07-14

View user profile

Back to top Go down

Re: March Madness

Post by Mjkight on Tue Mar 15, 2011 11:43 pm

Yea a big boo for butler....Go Mizzou!

Hopefully billy filled one out. Man this year is so tuff i dont know what i want to do with the bracket.

Noway all 1 seeds go. Florida way overated but easy schedule. Pitt overated i would think they would be first number 1 2 go but they have easy schedule.

Belmont is suppose 2 be tuff and Washington is tuff for a 7 seed. Unc probably overated but they have great front line which is great for tourny play. Texas could go ape shit anytime i think the big 12 could have strong showing. Should be fun im pumped.

Mjkight
Rookie
Rookie

Posts : 253
Join date : 2010-07-15

View user profile

Back to top Go down

RE:

Post by COsMiCTrAvO on Wed Mar 16, 2011 12:01 am

Yeah boyz it will be a truly interesting ride this year! A bunch of brackets will be busted early no doubt! Good luck fellas we have til Thursday to figger it all out!!!
avatar
COsMiCTrAvO
Rookie
Rookie

Posts : 366
Join date : 2010-11-20
Age : 47
Location : Greenville, South Carolina

View user profile

Back to top Go down

Re: March Madness

Post by Mjkight on Thu Mar 17, 2011 10:39 pm

Well Surfs bracket is finished. Gacertified didnt actually fill his out lol. So i know i got a chance against two guys!

Mjkight
Rookie
Rookie

Posts : 253
Join date : 2010-07-15

View user profile

Back to top Go down

Re: March Madness

Post by BiLlDoZeR_27 on Thu Mar 17, 2011 10:51 pm

Mjkight wrote:Well Surfs bracket is finished. Gacertified didnt actually fill his out lol. So i know i got a chance against two guys!


Yea Surf choked goin with his Alma mater
avatar
BiLlDoZeR_27
All Pro
All Pro

Posts : 1272
Join date : 2010-08-20
Age : 33
Location : Jackson, Missouri

View user profile

Back to top Go down

Re: March Madness

Post by surfnturf90 on Thu Mar 17, 2011 11:06 pm

haha yeah louisville was a good pick...

surfnturf90
All-Madden
All-Madden

Posts : 1507
Join date : 2010-08-22

View user profile

Back to top Go down

Re: March Madness

Post by BiLlDoZeR_27 on Thu Mar 17, 2011 11:20 pm

surfnturf90 wrote:haha yeah louisville was a good pick...


+1
avatar
BiLlDoZeR_27
All Pro
All Pro

Posts : 1272
Join date : 2010-08-20
Age : 33
Location : Jackson, Missouri

View user profile

Back to top Go down

Re: March Madness

Post by Mjkight on Fri Mar 18, 2011 5:25 am

was...

Mjkight
Rookie
Rookie

Posts : 253
Join date : 2010-07-15

View user profile

Back to top Go down

RE:

Post by COsMiCTrAvO on Fri Mar 18, 2011 10:01 am

surfnturf90 wrote:haha yeah louisville was a good pick...

Yep I had em gettin beat by Kansas in the sweet 16. Dented my bracket a bit. Day one one was fantastic to watch! I hope today is as good and my bracket does as well or better than yesterday.
avatar
COsMiCTrAvO
Rookie
Rookie

Posts : 366
Join date : 2010-11-20
Age : 47
Location : Greenville, South Carolina

View user profile

Back to top Go down

Re: March Madness

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 2 of 2 Previous  1, 2

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum