* Committed SIM play

* we play 12 months a year

est 2009
If you have any issues logging on or registering, see if GREENERRRR is in the website chat (and get instant feedback) or contact him directly at greenerrrr@ps3maddengroup.com
groupme


groupme ID 5302641
maddenfantasydraft.com chat

if you want to chat about league text GREENERRRR at (289)241-4968 and he will invite you to groupme chat

WEEK 1 - PLAYER OF THE WEEK (SEASON 5)

Go down

WEEK 1 - PLAYER OF THE WEEK (SEASON 5)

Post by Deathwish22 on Tue Feb 15, 2011 9:59 am

PLAYER OF THE WEEK (WEEK 1 - SEASON 5)



Jmojsoski

Jmojsoski was awarded THE WEEK 1 PLAYER OF THE WEEK AWARD for allowing the fewest number of points (0) and having the largest margin of victory (21 points) against his opponent. Jmojsoski (Broncos) defeated Cosmictravo (49ers) 21-0. Congratulations Jmojsoski!
avatar
Deathwish22
All-Madden
All-Madden

Posts : 1984
Join date : 2010-08-21
Age : 37
Location : Cincinnati, OH

View user profile

Back to top Go down

Re: WEEK 1 - PLAYER OF THE WEEK (SEASON 5)

Post by Deathwish22 on Tue Feb 15, 2011 10:00 am

Congrats JMO!!! AFC starting off season 5 with a bang!!! AFC!!!!!
avatar
Deathwish22
All-Madden
All-Madden

Posts : 1984
Join date : 2010-08-21
Age : 37
Location : Cincinnati, OH

View user profile

Back to top Go down

Re: WEEK 1 - PLAYER OF THE WEEK (SEASON 5)

Post by phantomshark on Tue Feb 15, 2011 3:13 pm

How do you go through a whole game and be 0-1 passing, in a game you lose 21-0? That's just weird, lol.

phantomshark
Pro
Pro

Posts : 671
Join date : 2010-11-26
Age : 51

View user profile

Back to top Go down

Re: WEEK 1 - PLAYER OF THE WEEK (SEASON 5)

Post by jmojsoski on Tue Feb 15, 2011 4:04 pm

Fuck the award, Can I have the ladies....lol..no but, seriously...
avatar
jmojsoski
All Pro
All Pro

Posts : 1184
Join date : 2010-07-13
Age : 29
Location : NJ

View user profile

Back to top Go down

Re: WEEK 1 - PLAYER OF THE WEEK (SEASON 5)

Post by surfnturf90 on Tue Feb 15, 2011 4:12 pm

jmojsoski wrote:Fuck the award, Can I have the ladies....lol..no but, seriously...

haha no shit

surfnturf90
All-Madden
All-Madden

Posts : 1507
Join date : 2010-08-22

View user profile

Back to top Go down

Re: WEEK 1 - PLAYER OF THE WEEK (SEASON 5)

Post by Deathwish22 on Tue Feb 15, 2011 8:37 pm

surfnturf90 wrote:
jmojsoski wrote:Fuck the award, Can I have the ladies....lol..no but, seriously...

haha no shit

I just can't get over how she is cupping that football with her hand...damn...If I could only be the football in that picture. LMAO!
avatar
Deathwish22
All-Madden
All-Madden

Posts : 1984
Join date : 2010-08-21
Age : 37
Location : Cincinnati, OH

View user profile

Back to top Go down

Re: WEEK 1 - PLAYER OF THE WEEK (SEASON 5)

Post by Rui_F on Tue Feb 15, 2011 11:07 pm

I likeee reddd.... drunken
avatar
Rui_F
Rookie
Rookie

Posts : 246
Join date : 2010-08-11

View user profile

Back to top Go down

Re: WEEK 1 - PLAYER OF THE WEEK (SEASON 5)

Post by mblammers on Wed Feb 16, 2011 1:44 pm

Deathwish22 wrote:
surfnturf90 wrote:
jmojsoski wrote:Fuck the award, Can I have the ladies....lol..no but, seriously...

haha no shit

I just can't get over how she is cupping that football with her hand...damn...If I could only be the football in that picture. LMAO!

I don't know, DW. I don't mean to sound too picky, but that is about the least hot thing about that photo. That chick has man-hands!

mblammers
Pro
Pro

Posts : 623
Join date : 2010-08-11
Location : Minneapolis

View user profile

Back to top Go down

Re: WEEK 1 - PLAYER OF THE WEEK (SEASON 5)

Post by surfnturf90 on Wed Feb 16, 2011 1:47 pm

mblammers wrote:
Deathwish22 wrote:
surfnturf90 wrote:
jmojsoski wrote:Fuck the award, Can I have the ladies....lol..no but, seriously...

haha no shit

I just can't get over how she is cupping that football with her hand...damn...If I could only be the football in that picture. LMAO!

I don't know, DW. I don't mean to sound too picky, but that is about the least hot thing about that photo. That chick has man-hands!

wow, way to ruin that picture for me. It's like her hand is jumping out of the screen now lol

surfnturf90
All-Madden
All-Madden

Posts : 1507
Join date : 2010-08-22

View user profile

Back to top Go down

Re: WEEK 1 - PLAYER OF THE WEEK (SEASON 5)

Post by Deathwish22 on Wed Feb 16, 2011 10:54 pm

I'll tell you where she can put that hand. Very Happy You're telling me...if that chick walked up to you on the street you would automatically turn your head in disgust over her hands? Please. You guys must all be married to super models. That chick is bangin.
avatar
Deathwish22
All-Madden
All-Madden

Posts : 1984
Join date : 2010-08-21
Age : 37
Location : Cincinnati, OH

View user profile

Back to top Go down

Re: WEEK 1 - PLAYER OF THE WEEK (SEASON 5)

Post by jmojsoski on Wed Feb 16, 2011 11:17 pm

Deathwish22 wrote: You guys must all be married to super models.

or in the closet HOMO's...lol..them chicks are beyond bangin...there aren't to many words in the dictionary that can describe them..lol
avatar
jmojsoski
All Pro
All Pro

Posts : 1184
Join date : 2010-07-13
Age : 29
Location : NJ

View user profile

Back to top Go down

Re: WEEK 1 - PLAYER OF THE WEEK (SEASON 5)

Post by Deathwish22 on Wed Feb 16, 2011 11:27 pm

jmojsoski wrote:
Deathwish22 wrote: You guys must all be married to super models.

or in the closet HOMO's...lol..them chicks are beyond bangin...there aren't to many words in the dictionary that can describe them..lol

LMAO! For real. I believe this is the best POTW picture I've put up this Madden season.
avatar
Deathwish22
All-Madden
All-Madden

Posts : 1984
Join date : 2010-08-21
Age : 37
Location : Cincinnati, OH

View user profile

Back to top Go down

Re: WEEK 1 - PLAYER OF THE WEEK (SEASON 5)

Post by Shlarman on Thu Feb 17, 2011 12:04 am

hopefully this picture turns out. I'm sure you guys will like it. I know shallow hal has been on so i thought maybe if you thought those girls were not good enough, these would be more your style

Shlarman
Rookie
Rookie

Posts : 269
Join date : 2010-10-27

View user profile

Back to top Go down

Re: WEEK 1 - PLAYER OF THE WEEK (SEASON 5)

Post by Shlarman on Thu Feb 17, 2011 12:05 am

https://i.servimg.com/u/f79/16/19/89/74/madden11.jpg

I guess it didn't work unfortunately.

Shlarman
Rookie
Rookie

Posts : 269
Join date : 2010-10-27

View user profile

Back to top Go down

Re: WEEK 1 - PLAYER OF THE WEEK (SEASON 5)

Post by Deathwish22 on Thu Feb 17, 2011 10:10 am

LMAO!! I'm using that picture for Season 6's POTW award. Suckas!!! Too funny!
avatar
Deathwish22
All-Madden
All-Madden

Posts : 1984
Join date : 2010-08-21
Age : 37
Location : Cincinnati, OH

View user profile

Back to top Go down

Re: WEEK 1 - PLAYER OF THE WEEK (SEASON 5)

Post by jmojsoski on Thu Feb 17, 2011 12:40 pm

NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

Sad
avatar
jmojsoski
All Pro
All Pro

Posts : 1184
Join date : 2010-07-13
Age : 29
Location : NJ

View user profile

Back to top Go down

Re: WEEK 1 - PLAYER OF THE WEEK (SEASON 5)

Post by mblammers on Thu Feb 17, 2011 2:39 pm

lmao! Shallow Hal!

I actually was going to post that same pic! I googled "hot cheerleaders" on google images and saw that one!

As far as the hottest POTW photo, it was in Cheddah's league last year:

http://maddengroup.forumotions.net/t3004-week-10-player-of-the-week


mblammers
Pro
Pro

Posts : 623
Join date : 2010-08-11
Location : Minneapolis

View user profile

Back to top Go down

Re: WEEK 1 - PLAYER OF THE WEEK (SEASON 5)

Post by Shlarman on Thu Feb 17, 2011 3:08 pm

haha thats funny blammers cause i just googled fat cheerleaders and that was like the first one. So i guess they have all their bases covered. and jmo dont lie we all know you like them chubby

Shlarman
Rookie
Rookie

Posts : 269
Join date : 2010-10-27

View user profile

Back to top Go down

Re: WEEK 1 - PLAYER OF THE WEEK (SEASON 5)

Post by jmojsoski on Thu Feb 17, 2011 3:17 pm

dammit Shlarman, I hate you and your school.... lol!
avatar
jmojsoski
All Pro
All Pro

Posts : 1184
Join date : 2010-07-13
Age : 29
Location : NJ

View user profile

Back to top Go down

Re: WEEK 1 - PLAYER OF THE WEEK (SEASON 5)

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum